Regularnie śledzę media społecznościowe. Przeglądam posty, fora i stories w poszukiwaniu drukarkowych dyskusji. Ostatnio trafiłem na tweeta poświęconego nieeleganckiej praktyce Hewlett-Packard. News rozszedł się wiralowo i jest ostrzeżeniem dla tych,…
Blog firmowy DrTusz
O drukarkach, oszczędzaniu i o nas
O drukarkę warto dbać, by służyła nam długo i szczęśliwie. To, jak ją eksploatujemy w dużej mierze wpływa na jej żywotność i chęć współpracy. Biorąc pod uwagę mijający rok i…
Powiedzieć, że 2020 rok był dziwny i zupełnie niepodobny do żadnego poprzedniego, to jakby nic nie powiedzieć. Ostatnie 12 miesięcy przyzwyczaiło nas do tego, że jeśli chodzi o życie społeczne…
Chociaż na co dzień każdy pochłonięty jest swoimi obowiązkami, mój zespół jest ze sobą niezwykle zżyty, a przez Klientów i Przyjaciół z zewnątrz postrzegany jako paczka zgranych, fajnych ludzi. Cieszę…
Praca zdalna w dobie koronawirusa stała się rzeczywistością wielu pracowników. Chociaż perspektywa wykonywania obowiązków służbowych w kapciach i piżamie wydaje się był kusząca, home office, zwłaszcza na początku, wymaga dobrej…
Problemy z drukarką zaczynają się wtedy, gdy trzeba zrobić coś więcej niż tylko uzupełnić papier w podajniku. Każda inna czynność zlecona niedoświadczonym użytkownikom może sprawiać problemy. Tradycyjnie przybywam z pomocą…
Słyszałem o różnych zastosowaniach drukarek 3D. Ile branż, tyle pomysłów. Ostatnio na portalu Kickstarter pojawił się projekt, który ucieszy wszystkich miłośników słodyczy. Na takie wydruki 3D aż ślinka cieknie. Poznaj…
Chociaż zakupy przez internet nie są żadną nowością, a mój sklep online działa już od dekady, to nie każdy od razu przekonuje się do takiej formy zakupów. W tym roku…
Każdy na swój sposób radzi sobie z nudą i ma własne sposoby na zabicie czasu. Jedni układają puzzle, czytają książki, drudzy oddają się swojemu hobby, a jeszcze inni, jak ja,…
Pojawienie się social mediów zmieniło świat! Wraz z Facebookiem, Instagramem i innymi platformami zrodziło się zupełnie nowe zjawisko określane jako „influencer marketing”. Razem z moją drużyną postanowiliśmy wytłumaczyć, czym on…