Jak znaleźć oszczędności w firmie, czyli praktyczne porady dla każdego.

blogProwadzisz firmę i szukasz dodatkowych oszczędności? Przygotowaliśmy Wam pięć porad od DrTusza!

  1. Niektóre firmy wymieniają tusze i tonery kilkanaście razy w ciągu miesiąca. Zamiast kupować oryginalne akcesoria warto pomyśleć o regeneracji lub zamiennikach – w skali roku możemy zaoszczędzić np. na nową drukarkę laserową.
  2. Miliony zużytych tonerów i kartridży na całym świecie trafia regularnie na śmietnik. Wpływa to negatywnie na finanse firm oraz… na ekologię. W całej Europie działają firmy skupujące zużyte wkłady do drukarek – pamiętajcie, że warto skorzystać z ich usług.
  3. Profesjonalna kserokopiarka to koszt nawet kilkunastu tysięcy złotych – dla małej firmy to naprawdę spora inwestycja. Pamiętajcie, o możliwości skorzystania z kupna używanego sprzętu, bez konieczności brania kredytu na nowe urządzenie.
  4. Jedna tona papieru to 17 ściętych drzew, a sam Sejm RP zużywa prawie 6 tys. kartek papieru dziennie! Drukujcie dwustronnie, a przy drukowaniu jednostronnym wykorzystujcie pustą stronę na kolejne wydruki bądź notatki – dzięki temu zaoszczędzicie na papierze i uratujecie kilka drzew.
  5. Ponad 300 mln osób na świecie korzysta już z wirtualnych dysków wirtualnych. Dzięki chmurze możecie przesyłać najważniejsze dane w firmie bez konieczności drukowania wszystkich danych – to zdecydowanie tańsze i ekologiczniejsze rozwiązanie.
0 0 Zagłosuj
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze