Jak prowadzić blog - Rudy radzi - Blog firmowy DrTusz

Jak prowadzić blog – Rudy radzi

Jestem z natury dość gadatliwy i uwielbiam udzielać rad, podpowiadać, jak w kreatywny sposób wykorzystywać moje drukarki, tusze i tonery, a nade wszystko bardzo chętnie dzielę się tym, co słychać u mojej kolorowej drużyny. Niestety – dużo pracujemy, a przez to rzadko kiedy mogę dać upust swojemu gawędziarstwu. Na szczęście moi przyjaciele znaleźli na mnie sposób i tak zostałem blogerem. Jakie jeszcze były powody stworzenia naszego bloga? Jak prowadzić blog o tuszach, tonerach i drukowaniu? Czytajcie dalej.

Jak prowadzić blog – wiedza na wyciągnięcie ręki

Dziewczyny w sklepie stacjonarnym dwoją się i troją, by dobrze doradzić naszym klientom, którzy nas odwiedzają przy Wyszyńskiego 2. Dział obsługi sklepu internetowego jest również zawsze w gotowości, by odpisać na mailowe czy telefoniczne zapytania o nasz asortyment.

jak prowadzić blog

Żeby jednak móc służyć wiedzą 24 godziny na dobę, staram się regularnie podpowiadać, na co zwrócić uwagę przy wyborze drukarki, jak dbać o tusze czy tonery, jakie nowości można znaleźć w naszym sklepie, a także staram się dać odpowiedź na najczęstsze dylematy zakupowe.

Koniecznie zajrzyjcie do działu O drukarkach i drukowaniu. Mam nadzieję, że i Wy znajdziecie tam coś dla siebie, a jeśli nie – koniecznie napiszcie, a ja jak na sygnale pospieszę z odpowiedzią.

Jak prowadzić blog – drogi pamiętniku…

Odkąd zostałem blogerem, nie potrafię i nie chcę odmawiać sobie przyjemności prowadzenia kroniki. W naszej kolorowej drużynie cały czas coś się dzieje, dlatego dbam o to, żebyśmy za parę lat mogli wrócić wspomnieniami do wydarzeń, którymi żyliśmy. Każdy rok zamykam długim podsumowaniem, opisując miesiąc po miesiącu wszystkie aktywności i zmiany w naszym teamie, chociaż na bieżąco skrzętnie wszystko spisuje i umieszczam w dziale Dzieje się.

tusze i tonery

Koniecznie muszę też dodać, że sam chętnie śledzę życie innych firm i z radością obserwuję, jak ich pracownicy angażują się w różne wydarzenia. Nie samą pracą przecież człowiek żyje, prawda? A i Klienci nie samymi zakupami… Niech wiedzą o nas jak najwięcej, bo w końcu traktujemy naszych Klientów jak przyjaciół, a w przyjaźni tajemnice są niewskazane.

Jak prowadzić blog – zróbmy coś kreatywnego

Czasami budzi się we mnie artystyczna dusza. Przebywając wciąż w towarzystwie pozytywnie zakręconych osób, a z drugiej strony w otoczeniu tuszów, tonerów i drukarek, w końcu do głowy wpadają róóóóżne pomysły na kreatywne wykorzystanie mojego asortymentu.

Było już o robieniu nadrukach na koszulki, drukowaniu świątecznych ozdób, zaproszeń na ważne uroczystości, a nawet o drukowaniu naleśników czy… domów. Każdy z artykułów przypisuje do odpowiedniej kategorii.

Czuję jednak, że potencjał jest wciąż niewykorzystany i mam oczy szeroko otwarte i uszy mocno nastawione na kolejne rewelacje, z którymi rzecz jasna się podzielę, jak tylko je opatentuję w swoim gabinecie.

Jak prowadzić blog – tego nie znajdziesz na Facebooku

Korzystam z wielu kanałów i mediów społecznościowych, żeby mieć z Wami kontakt. Każde z nich rządzi się swoimi prawami, ale wszystkie mają jedną wadę – nie mogę się rozpisywać! Za to blog? To zupełnie inna historia. Nie muszę się obawiać reguł i zasad, bo sam je tutaj tworzę i wcielam w życie.

Jak widzicie, piszę na różne tematy, których nie poruszam nigdzie indziej. To sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Cieszę się z powiększającego grona moich czytelników. Niezależnie od tego, po jakie treści tu zaglądacie, obiecuję nie zwalniać tempa i o kolejnych wpisać informować już tradycyjnie w naszym newsletterze.

0 0 Głosy
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze