Wygraj drukarkę HP – konkurs „Szkolna Wyprawka”

Wygraj drukarkę HP

Powoli wchodzimy w rok szkolny. Wszystko gotowe? Kapcie, piórniki i zeszyty są? Na pewno do kolekcji przyda się też drukarka Jeśli jeszcze jej nie masz, możesz ją wygrać w moim konkursie! Wystarczy, że na swoim Instagramie wrzucisz zdjęcie szkolnej wyprawki. Warto podjąć wyzwanie, bo na autora najlepszej fotki czeka HP Deskjet Ink Advantage 3775.

Wygraj drukarkę HP – konkurs „Szkolna Wyprawka” ruszył

Wszystko co dobre, szybko się kończy. Co roku historia się powtarza. Ani się obejrzę i już po wakacjach. Tym razem jednak postanowiłem połączyć przyjemne z pożytecznym i jednocześnie uczynić powrót do szkoły bardziej kreatywnym. Lato wciąż trwa, więc dodajmy mu trochę kolorów.

Masz już swoja wyprawkę? Zrób jej kreatywne zdjęcie, a potem pochwal się nią na swoim Instagramie. Spośród wszystkich prac zgodnych z regulaminem wybiorę najlepszą. Jej autor zostanie nagrodzony drukarką HP Deskjet Ink Advantage 3775. W roku szkolnym taki gadżet na pewno się przyda! W końcu prace zaliczeniowe, prezentacje czy ściągi same się nie wydrukują 😉

Przejdź do konkursu. Kliknij >TUTAJ<

Wygraj drukarkę HP – zasady konkursu

Zobacz, co z grubsza musisz zrobić, aby wziąć udział w moim konkursie.

1. Zrób kreatywne zdjęcie szkolnej wyprawki. Ma być wesoło i kolorowo! Użyj wyobraźni.

2. Opublikuj je na swoim Instagramie. Fotka musi być świeżo dodana i „publiczna”. Musisz też oznaczyć w poście mój profil @drtusz oraz dodać hashtag #drtusz. Podpis nie jest konieczny, ale fajnie będzie, jeśli jakoś opiszesz swoje dzieło. Na wykonanie zadania masz czas do 4 września 2019 roku.

3. Potem czekasz na wyniki. Wraz z moim jury ogłosimy zwycięzcę w dniu 6 września 2019 roku do godziny 16:00 na naszym Instagramie.

Wygraj drukarkę HP

Kto wie? Może to Twoja praca będzie najlepsza?
Szczegółowy regulamin znajdziesz >TUTAJ<.

HP Deskjet Ink Advantage 3775 – poznaj nagrodę

Najmniejsza z drukarek HP przypadnie do gustu fanom drukowania z telefonu czy tabletu. To idealne narzędzie do wydrukowania zdjęć z wakacji. Z urządzeniem połączysz się przez Wi-Fi nawet bez dostępu do Internetu.

Kalifornijczycy nie zapomnieli również o narzędziach podkręcających zabawę. Poza powszechnym programem HP All-in-One Remote (jest przeznaczony do drukowania dokumentów i zdjęć.

Umożliwia też sprawdzanie statusu drukarki oraz jej konserwację), użytkownicy mają do dyspozycji HP Social Media Snapshots. Apka umożliwia druk, modyfikowanie oraz udostępnianie fotek zarówno z pamięci smartfona, jak i z mediów społecznościowych. 

To jednak nie koniec. Na potrzeby druku zdjęć z aplikacji, możesz zakupić samoprzylepny papier fotograficzny 4×5. Wszystko z myślą o tym, aby wydrukowane wspomnienia mogły elegancko prezentować się w albumie lub ramce. Ja tam tym gadżetem jestem zachwycony.

HP Deskjet Ink Advantage 3775 wykorzystuje znany z innych modeli HP system dwóch pojemników z atramentem. Pierwszy kartridż zawiera czarny tusz i pozwala na zapełnienie treścią ok. 120 stron. Drugi jest trójkolorowy i ma wydajność ok. 100 stron. Oczywiście wszystko zależy od pokrycia.

Drukarka chociaż kompaktowa to drukuje z prędkością do 19 str./min w czerni oraz 15 str./min w kolorze. Ten model nie posiada zintegrowanej głowicy. W razie ewentualnego zaschnięcia tuszu problem rozwiąże udrożnienie dysz poprzez oprogramowanie lub wymiana wkładów na nowe.

Sporym udogodnieniem jest też wbudowany skaner. Dzięki HP DeskJet 3775 potrafi zeskanować dowolne materiały w formacie A4.