Pracownicy DrTusza w roli ekspertów 

Dzielenie się wiedzą drukarkową, wynikającą z wieloletniego doświadczenia w branży to dla nas nic nowego. Na co dzień doradzamy klientom w wyborze najlepszego urządzenia czy pieczątek, odpowiadamy na pytania o eksploatacje sprzętu, zdradzamy sposoby na oszczędne drukowanie. Wszystkie nasze porady znajdziecie w naszych mediach społecznościowych, blogu czy YouTube. Śledzicie? Korzystacie? Dajcie znać! Pracownicy DrTusza udzielają się również chętnie w roli ekspertów!

Nasza załoga w prasie…

Część z nas regularnie wypowiada się także w magazynach branżowych dotyczących pracy w e-commerce. Występujemy również na różnych spotkaniach i konferencjach. W związku z tym, że praca w dziale marketingu czy analiz to tak naprawdę ciągła nauka, rozwój i podążanie za trendami oraz technologiami, tematów do zgłębiania i omawiania nie brakuje. 

I tak w ostatnim czasie na łamach magazynu E-commerce w praktyce (po raz kolejny zresztą) Aleks Krysa podzielił się tym, co wie, na temat danych. A wie naprawdę sporo! W listopadowym wydaniu opowiadał o tym, jak istotne są dobre jakościowo dane. Tym razem zdradził czytelnikom remedium na klęskę urodzaju spowodowaną przeładowaniem danymi. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zajrzeć do E-commerce w Praktyce, to szczerze zachęcamy do nadrobienia zaległości. 

Pracownicy DrTusza Aleksander Krysa

… i na scenie!

Dbamy o widoczność DrTusza na różnych platformach. Staramy się tworzyć na nie interesujące treści, eksperymentujemy i mimo wszystko pilnujemy, by wszystko, co robimy koniec końców było ze sobą spójne i charakterystyczne dla naszej marki. Nasz wysiłek a raczej codzienna praca, nierzadko bywa przedmiotem dyskusji w środowisku marketingowym. Z tego też względu bywamy prelegentami na mniejszych czy większych eventach, a także na spotkaniach ze studentami zagłębiającymi tajniki marketingu internetowego.

Nie inaczej było w ubiegłym tygodniu. Do Kasi Zontak – specjalistki ds. mediów społecznościowych zgłosiła się organizacja studencka, która dosłownie w ostatniej chwili straciła prelegenta i szukała zastępstwa “na już”. Nikt jak ona nie jest na bieżąco z trendami w social mediach i zręcznie je przemyca do naszych działań marketingowych. Dlatego cieszymy się, że to właśnie ją poproszono o pomoc.

Prezentacja Kasi

Godną pochwały była postawa Kasi, która mimo presji czasu (mniej niż doba!), z powodzeniem przygotowała i wygłosiła prezentację na wydarzeniu #BiznesujeMY.

 Jak sama mówi:

“Dzięki mojemu doświadczeniu w obszarze mediów społecznościowych w DrTusz.pl miałam prawdziwe asy w rękawie. Mogłam podzielić się z uczestnikami praktycznymi wskazówkami z dziedziny marketingu, opierając się na autentycznych przykładach. Bo wszyscy wiemy, że w świecie mediów społecznościowych nigdy nie ma nudno. W DrTusz.pl mamy w tym doświadczenie na każdym kroku!

Prawdziwą gratką było dla mnie odczucie energii i entuzjazmu w sali podczas prezentacji. Słuchacze byli zaangażowani, a po zakończeniu zostałam zasypana burzą pozytywnych komentarzy. To potwierdzenie, że czasami największe owoce przynosi właśnie spontaniczność i otwarcie na wyzwania.

Nie ukrywam, że duma mnie rozpiera po tym doświadczeniu.

Ale przede wszystkim cieszę się, że mogłam przyczynić się do czegoś wartościowego i inspirującego dla innych!” 

Pracownicy DrTusza - Katarzyna Zontak

Na dzieleniu się wiedzą korzystają wszyscy!

Dzielenie się wiedzą ma całe mnóstwo korzyści – dla samego zainteresowanego, jak i dla marki, którą reprezentuje. Przede wszystkim rozwija kompetencje miękkie, zwalcza opór a niekiedy strach przed wypowiadaniem się na forum w roli eksperta. Jednak w pokonaniu tych lęków z całą pewnością pomaga cały zespół, który wspiera i dodaje skrzydeł do działania.

Marka ma za to nieocenioną wartość w postaci kompetentnych, widocznych i otwartych na wyzwania ambasadorów, którzy niezależnie od okoliczności są w stanie podzielić się swoją wiedzą, umacniając i akcentując eksperckość DrTusza.

Jeśli zatem są obszary działalności DrTusza, która szczególnie Was interesują, dajcie znać. Jesteśmy otwarci na wszelkie współprace merytoryczne, bo sami wiemy, jak cenna jest nauka płynąca z wiedzy i doświadczenia innych. 

Czasami dzielimy się również wiedzą wśród młodszych odbiorców, na przykład podczas Eko-warsztatów w przedszkolach!

5 1 Zagłosuj
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najbardziej oceniane
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze