Header Banner
Za kulisami

Pracownicy DrTusza w roli ekspertów 

Dzielenie się wiedzą drukarkową, wynikającą z wieloletniego doświadczenia w branży to dla nas nic nowego. Na co dzień doradzamy klientom w wyborze najlepszego urządzenia czy pieczątek, odpowiadamy na pytania o eksploatacje sprzętu, zdradzamy sposoby na oszczędne drukowanie. Wszystkie nasze porady znajdziecie w naszych mediach społecznościowych, blogu czy YouTube. Śledzicie? Korzystacie? Dajcie znać! Pracownicy DrTusza udzielają się również chętnie w roli ekspertów!

Nasza załoga w prasie…

Część z nas regularnie wypowiada się także w magazynach branżowych dotyczących pracy w e-commerce. Występujemy również na różnych spotkaniach i konferencjach. W związku z tym, że praca w dziale marketingu czy analiz to tak naprawdę ciągła nauka, rozwój i podążanie za trendami oraz technologiami, tematów do zgłębiania i omawiania nie brakuje. 

I tak w ostatnim czasie na łamach magazynu E-commerce w praktyce (po raz kolejny zresztą) Aleks Krysa podzielił się tym, co wie, na temat danych. A wie naprawdę sporo! W listopadowym wydaniu opowiadał o tym, jak istotne są dobre jakościowo dane. Tym razem zdradził czytelnikom remedium na klęskę urodzaju spowodowaną przeładowaniem danymi. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zajrzeć do E-commerce w Praktyce, to szczerze zachęcamy do nadrobienia zaległości. 

Pracownicy DrTusza Aleksander Krysa

… i na scenie!

Dbamy o widoczność DrTusza na różnych platformach. Staramy się tworzyć na nie interesujące treści, eksperymentujemy i mimo wszystko pilnujemy, by wszystko, co robimy koniec końców było ze sobą spójne i charakterystyczne dla naszej marki. Nasz wysiłek a raczej codzienna praca, nierzadko bywa przedmiotem dyskusji w środowisku marketingowym. Z tego też względu bywamy prelegentami na mniejszych czy większych eventach, a także na spotkaniach ze studentami zagłębiającymi tajniki marketingu internetowego.

Nie inaczej było w ubiegłym tygodniu. Do Kasi Zontak – specjalistki ds. mediów społecznościowych zgłosiła się organizacja studencka, która dosłownie w ostatniej chwili straciła prelegenta i szukała zastępstwa “na już”. Nikt jak ona nie jest na bieżąco z trendami w social mediach i zręcznie je przemyca do naszych działań marketingowych. Dlatego cieszymy się, że to właśnie ją poproszono o pomoc.

Prezentacja Kasi

Godną pochwały była postawa Kasi, która mimo presji czasu (mniej niż doba!), z powodzeniem przygotowała i wygłosiła prezentację na wydarzeniu #BiznesujeMY.

 Jak sama mówi:

“Dzięki mojemu doświadczeniu w obszarze mediów społecznościowych w DrTusz.pl miałam prawdziwe asy w rękawie. Mogłam podzielić się z uczestnikami praktycznymi wskazówkami z dziedziny marketingu, opierając się na autentycznych przykładach. Bo wszyscy wiemy, że w świecie mediów społecznościowych nigdy nie ma nudno. W DrTusz.pl mamy w tym doświadczenie na każdym kroku!

Prawdziwą gratką było dla mnie odczucie energii i entuzjazmu w sali podczas prezentacji. Słuchacze byli zaangażowani, a po zakończeniu zostałam zasypana burzą pozytywnych komentarzy. To potwierdzenie, że czasami największe owoce przynosi właśnie spontaniczność i otwarcie na wyzwania.

Nie ukrywam, że duma mnie rozpiera po tym doświadczeniu.

Ale przede wszystkim cieszę się, że mogłam przyczynić się do czegoś wartościowego i inspirującego dla innych!” 

Pracownicy DrTusza - Katarzyna Zontak

Na dzieleniu się wiedzą korzystają wszyscy!

Dzielenie się wiedzą ma całe mnóstwo korzyści – dla samego zainteresowanego, jak i dla marki, którą reprezentuje. Przede wszystkim rozwija kompetencje miękkie, zwalcza opór a niekiedy strach przed wypowiadaniem się na forum w roli eksperta. Jednak w pokonaniu tych lęków z całą pewnością pomaga cały zespół, który wspiera i dodaje skrzydeł do działania.

Marka ma za to nieocenioną wartość w postaci kompetentnych, widocznych i otwartych na wyzwania ambasadorów, którzy niezależnie od okoliczności są w stanie podzielić się swoją wiedzą, umacniając i akcentując eksperckość DrTusza.

Jeśli zatem są obszary działalności DrTusza, która szczególnie Was interesują, dajcie znać. Jesteśmy otwarci na wszelkie współprace merytoryczne, bo sami wiemy, jak cenna jest nauka płynąca z wiedzy i doświadczenia innych. 

Czasami dzielimy się również wiedzą wśród młodszych odbiorców, na przykład podczas Eko-warsztatów w przedszkolach!

5 1 Zagłosuj
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najbardziej oceniane
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze

Powiązane wpisy

Nowy pracownik? Trzeba to uczcić!

Nowy pracownik? Trzeba to uczcić!

Chociaż na co dzień każdy pochłonięty jest swoimi obowiązkami, mój zespół jest ze sobą niezwykle…

Pierwsza drukarka w Polsce i na świecie  – kroniki DrTusza

Pierwsza drukarka w Polsce i na świecie – kroniki DrTusza

Historia drukarek zaczęła się w XIX wieku, gdy Charles Babbage zaprojektował pierwsze mechaniczne urządzenie drukujące.…

Drukarki w filmach i serialach. Zobacz oskarowe role

Drukarki w filmach i serialach. Zobacz oskarowe role

Product placement to niezwykle popularne narzędzie marketingowe. Znane marki od lat chętnie lokują swoje produkty…