Opinie o DrTusz.pl - słowa mają moc! - Blog firmowy DrTusz

Opinie o DrTusz.pl – słowa mają moc!

Opinie o DrTusz.pl są najlepszym dowodem poziomu naszych produktów i jakości obsługi. Niezależnie od tego, czy robicie zakupy w sklepie stacjonarnym czy internetowym, zachęcam do skorzystania z możliwości pozostawienia oceny.

opinie drtusz

Opinie o DrTusz.pl – oceny są ważne

Jeśli dokonaliście zakupów przez internet, automatycznie dostaniecie na swoją skrzynkę mailową prośbę o wypełnienie ankiety. Przy zakupach stacjonarnych doskonałym miejscem na podzielenie się swoimi spostrzeżeniami są opinie Google. Wystarczy, że w wyszukiwarce wpiszecie DrTusz, możliwość pozostawienia oceny pojawi się z prawej strony.

Opinie o DrTusz.pl - wizytówka Google

DrTusz – opinie 2021

Jak co roku postanowiłem zebrać i przyjrzeć się opiniom, które od Was otrzymałem. Narzędzie do oceny zakupów przez internet jest bardziej zaawansowane i pozwala ocenić za pomocą gwiazdek poszczególne elementy całego procesu zakupowego: 

  • Poziom obsługi klienta.
  • Szybkość realizacji zamówienia.
  • Jakość zapakowania przesyłki.
  • Czy polecasz ten sklep znajomym?

Zostawiam także miejsce na własny komentarz. 

Przyznam szczerze, że to właśnie te dopowiedziane komentarze wywołują uśmiech od ucha do ucha. Lub przeciwnie – dają do myślenia nad tym, co można zrobić lepiej.

Oto tylko niektóre z Waszych wypowiedzi:

Wiktor

opinia o DrTusz.pl - za mało gwiazdek

Agnieszka

opinie o DrTusz.pl - dołączanie naklejek do zamówienia

Seba

opinia Seby o DrTusz.pl

Przemysław

DrTusz.pl staje na głowie realizując zamówienia

Paweł

sprzedaż z klasą przez DrTusz.pl

Opinie o DrTusz.pl – wyciągamy wnioski

  1. Cenicie sobie błyskawiczną i darmową wysyłkę zamówienia. Wiem, że przy współpracy z drukarką często liczy się czas. Przecież tusz czy toner lubią kończyć się w najmniej spodziewanym momencie… Darmowa wysyłka to dodatkowy atut, który dostrzegacie. Obiecuję – w tej materii nie zamierzam nic zmieniać. 
  2. Zmiana opakowań na tusze była strzałem w dziesiątkę. Odkąd wprowadziłem nowe pudełka na tusze i pożegnałem się z kopertami bąbelkowymi, Wasze zadowolenie z jakości zapakowania przesyłki znacznie wzrosło. Więcej o nowych pudełkach pisałem w tekście „Nowe pudełka! Zobacz, jak się sprawdziły!”.
  3. Lubicie wiedzieć, na czym stoicie. Bezproblemowy i stały kontakt z działem obsługi klienta daje poczucie zaopiekowania, zwłaszcza w stresowych sytuacjach. Niezależnie, gdzie dokonujecie zakupów, moja ekipa dokłada wszelkich starań (dosłownie staje na głowie!) by nie zostawić Was bez pomocy.
  4.  Liczą się drobne gesty. Nawet nie wiecie, ile radości daje mi dołączanie do waszych zamówień drobnych niespodzianek – herbatek, zapachów do aut czy naklejek. Cieszę się, że te drobiazgi poprawiają Wam humor. O to przecież chodzi 🙂

Jakie mam postanowienie na 2022 rok? Nie obniżyć standardów!. Od zawsze byłem prymusem, dlatego każda “piątka” to powód do świętowania.

Będę Wam bardzo wdzięczny za każdą ocenę, którą mi wystawicie. Szczególnie taką z komentarzem.

 Dajcie mi koniecznie znać, co jeszcze mogę dla Was zrobić, gdzie widzicie słabe punkty. Na pewno wezmę to sobie do serca! 

0 0 Głosy
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze