DrTusz z Ekomersami i e-Gazelą

#Rudy szuka stolarza, bo musi zamontować dodatkową półkę na trofea. Tegoroczny listopad, chociaż szarobury, cały zespół DrTusza będzie wspominał jako kolorowy i intensywny. Z pewnością możemy zaliczyć ten miesiąc do wyjątkowych. Poza tym, że liczba zamówień na DrTusz.pl przekroczyła 100 000, nasza firma zajęła pierwsze miejsce w konkursie Ekomersy 2017. Została też wyróżniona e-Gazelą Biznesu.

 

Konkurs Ekomersy odbywa się cyklicznie od 2012 roku i jest powszechnie uznawany za najważniejsze wydarzenie w branży e-commerce. Za organizację oraz przebieg Plebiscytu odpowiada Fundacja Polak 2.0. Ekomersy mają na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających bądź wspomagających biznes w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia są przyznawane na podstawie głosów internautów oraz przez jury.

Z kolei e-Gazele Biznesu są przyznawane najdynamiczniej rozwijającym się firmom, prowadzącym handel w Internecie.

Wszystko zaczęło się dość niewinnie. W środę, 29 listopada nasza delegacja wyruszyła do Stolicy, aby pojawić się na wręczeniu e-Gazel Biznesu, a następnie udać się na Ekomersy VIP Night do klubu Loft 44. Gdy zapadł zmrok sprawy przybrały nieoczekiwany obrót.

Najpierw dowiedzieliśmy się, że DrTusz po raz kolejny znalazł się w gronie dynamicznie rozwijających się firm e-commerce w Polsce i z tego tytułu zajmuje trzecie miejsce w kategorii obejmującej zgłoszenia z Podlasia. Euforia towarzysząca tej podniosłej chwili była niesamowita. W końcu wyróżnienia przyznawane przez Puls Biznesu są niezwykle prestiżowe. W ubiegłym roku również mieliśmy zaszczyt znaleźć się w gronie nagrodzonych, co jeszcze bardziej spotęgowało radość z faktu, iż na naszej firmowej półce stanie druga e-Gazela.

Kilka godzin później nasza 6-osobowa reprezentacja zameldowała się na Gali Ekomersy VIP Night. Co do samego konkursu, warto podkreślić, że tegoroczna edycja była rekordowa. W 18 kategoriach dla dostawców usług oraz e-sklepów, stanęło w szranki ponad 250 marek. Głosy w konkursie oddało ponad 23 tysiące internautów. Do finału Ekomersów 2017 przeszły 122 firmy, w tym DrTusz, a także zaprzyjaźniona Agencja Sempai i Bdsklep.pl.

Emocji towarzyszących temu, co wydarzyło się później nie sposób wyrazić słowami. Najpierw okazało się, że kryształowa statuetka przyznawana w kategorii „Strategia budowania lojalności klientów” trafi właśnie do nas. Na dodatek kilka chwil później po raz kolejny znaleźliśmy się na podium. Tym razem jury przyznało nam trzecie miejsce w kategorii „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku – duży sklep”.

Naszym przyjaciołom również się poszczęściło. Agencja Sempai drugi rok z rzędu zajęła pierwsze w kategorii „Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży”. Bdsklep.pl stanął na drugim stopniu podium, zaraz za DrTuszem, w kategorii „Strategia budowania lojalności klientów”.

 

Drużyna DrTusza oraz reprezentacja Sempai na pamiątkowym zdjęciu.

 

Otrzymane w środę wyróżnienia są dla całego naszego teamu bardzo motywujące. To kolejne dowody na to, że wysiłek wkładany w to co robimy owocuje. Zawsze dajemy z siebie wszystko i staramy się sprostać oczekiwaniom tych, którzy nam zaufali.

Chcemy też podziękować tym wszystkim, którzy wsparli nas w pierwszym etapie głosowania Ekomersów. Bez Was nie trafilibyśmy do finału. 🙂