DrTusz gra o Ekomersy 2016

Trwa głosowanie w ramach Ekomersów 2016 – najważniejszego konkursu branży e-commerce w Polsce. Zostaliśmy nominowani w aż dwóch kategoriach. Sprawdźcie czym się wyróżniamy i jak w szybki sposób możecie nam pomóc.

 

Inicjatywa Fundacji Polak 2.0 ma na celu wyróżnienie najlepszych firm, produktów i usług wpływających na ulepszenie handlu w Internecie. Oddać swój głos może każdy, kto posiada konto na portalu Facebook.

DrTusz otrzymał nominacje w kategoriach „Najbardziej ludzka strategia social media” oraz „Najlepsza strategia utrzymania klienta”.

Wspólnie z Rudym przybliżymy kilka sekretów stosowanych przez nas działań.

Ludzie zarówno w życiu, jak i na Fejsie

Zawsze podkreślamy, że załoga DrTusza składa się z osób o różnych charakterach. Nikt z nas nie jest jednak anonimowy. Stawiamy na ludzi, bo właśnie oni stanowią fundament naszego rozwoju. Widać to wyraźnie w prowadzonej przez nas komunikacji. Obok rudowłosego brand hero w postach na Instagramie, Facebooku czy Twitterze pojawią się członkowie naszego zespołu. Często tagujemy ich prywatne profile. Wszystko po to, aby każdy, kto ma do nas jakąś sprawę miał świadomość, że rozmawia z prawdziwym człowiekiem, a nie korporacyjnym automatem. Chętnie uchylamy drzwi opatrzone tabliczką „Tylko dla personelu” i pokazujemy, co dzieje się wewnątrz naszej firmy. Odkrywamy nie tylko przebieg wspólnych integracji czy celebracji najważniejszych dla nas momentów, ale też uchylamy rąbka naszej codzienności. Zawsze staramy się puścić do osób obserwujących nas w SM przysłowiowe oczko, bo poczucie humoru mamy tak duże jak nasz asortyment. Wszystko po to, aby ci którzy nam zaufali czuli, że traktujemy ich po partnersku. Dla nas dostarczenie zamówienia to dopiero początek wspólnej drogi – a co za tym idzie – budujemy ją zarówno poprzez profesjonalizm naszej marki, jak i ukazanie tego, kim tak naprawdę jesteśmy. Nie skupiamy się wyłącznie na komunikacji produktowej. Jesteśmy przede wszystkim ludźmi i dostarczamy najwyższej jakości tusze oraz tonery takim samym ludziom jak my.
Stąd wzięła się nasza nominacja w kategorii „Najbardziej ludzka strategia social media”. Możecie na nas zagłosować klikając w ten link: ekomersy.pl/esklepy/44071

Na dowód naszej „ludzkiej twarzy” podrzucamy film z naszych przygotowań do Światowego Dnia Hula-Hoop.

Klient nasz partner

Dla nas dostarczenie przesyłki to dopiero początek wspólnej drogi. Budujemy długoterminowe relacje zarówno przed, jak i po realizacji zamówienia. Dotychczas wdrożyliśmy szereg rozwiązań przyjaznych konsumentom. Ci, którzy zapisali się do naszej bazy otrzymują spersonalizowane komunikaty odnośnie produktów. Zawsze są to pozycje, oglądane lub kiedyś zamówione przez daną osobę. W treści maila znajduje się także informacja o rabacie. Wprowadziliśmy również funkcję ponowienia ostatniego zamówienia. Na tym jednak nie poprzestajemy. Cały czas prowadzimy działania mające na celu rozwój naszego sklepu pod kątem jak najlepszej obsługi obecnych i przyszłych klientów. Dobór rozwiązań jest uzależniony od analizy zachowań osób zaglądających na witrynę naszego sklepu. Potrafimy wyciągać wnioski z naszych obserwacji.
Niezwykle ważna dla DrTusza jest pełna obsługa posprzedażowa. Nasza gwarancja jakości obowiązuje do wyczerpania tuszu lub tonera. W sytuacji wystąpienia problemów, odbieramy wadliwy towar i w ciągu 48h #Rudy osobiście pakuje i wysyła nowy produkt. Wraz z gwarancją jakości i darmową dostawą, umożliwiamy śledzenie zamówienia. Dbamy też o to, aby klient dokładnie wiedział, kiedy otrzyma swój zakup. Poza działaniami „cyfrowymi” mamy zwyczaj dołączania odręcznie pisanych listów, do niektórych z zamówień. W ten sposób składamy indywidualne podziękowania za zaufanie marce DrTusza. Nasze działania skierowane do klientów pokazuje, że cenimy sobie tych, którzy mu raz zaufali. Satysfakcje kupujących stawiamy ponad zysk. Swój głos na nasz sklep w kategorii: „Najlepsza strategia utrzymania klienta” możesz oddać pod tym linkiem: ekomersy.pl/esklepy/44161
Głosujcie więc, udostępniajcie i podawajcie dalej info o konkursie. Statuetka Ekomersów 2016 byłaby ładnym uzupełnieniem kolekcji pucharów eksponowanych w stacjonarnym oddziale naszego sklepu. 😉