Sljedzim Internety – DrTusz wspiera Białostocki meetup marketingowy
Niejednokrotnie wspominamy o tym, że wspieranie lokalnych wydarzeń jest dla nas ważne. To nie tylko świetna okazja do promocji naszej firmy, ale także ważny element w budowaniu silnej i zaangażowanej społeczności. Jako firma rozumiemy, jak istotne jest być częścią wydarzeń odbywających się w naszym regionie. Dzięki takiemu zaangażowaniu możemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem, ale także budować trwałe relacje z innymi profesjonalistami, które mogą przynieść wiele korzyści. W tym artykule chciałabym podzielić się naszą historią współpracy z lokalnym meetupem marketingowym – Sljedzim Internety. Dlaczego, jako firma uważamy, że wspieranie takich inicjatyw jest dobre? Tego dowiecie się poniżej.

Co to jest meetup marketingowy
Zacznę od wyjaśnienia, czym są meetupy marketingowe. To spotkania tematyczne. Ich celem jest wymiana doświadczeń, dzielenie się wiedzą oraz omawianie najnowszych trendów, wyzwań i technologii, które wpływają na rozwój branży. Takie wydarzenia odbywają się najczęściej w formie prelekcji, warsztatów, czy paneli dyskusyjnych. Uczestnicy mają okazję nawiązywać kontakty, poznawać innowacyjne narzędzia oraz czerpać inspirację do dalszej pracy. Meetupy marketingowe cieszą się dużą popularnością, ponieważ w nieformalnej atmosferze umożliwiają swobodną wymianę poglądów i wiedzy. W marketingu, który jest branżą nieustannie ewoluującą, bieżąca wiedza na temat najnowszych narzędzi i strategii jest kluczowa. Dzięki takim spotkaniom mamy okazję do rozwijania swoich kompetencji i poszerzania sieci kontaktów. Naszym Białostockim meetupem jest wydarzenie Sljedzim Internety, które jest organizowane cyklicznie i ściąga na swoją scenę największych specjalistów z wielu branż.

Dlaczego jesteśmy partnerami Sljedzim Internety?
Powodów współpracy jest wiele. Nasza firma wspiera to wydarzenie od kilku edycji, ponieważ dostrzegamy w nim ogromny potencjał. Zależy nam na tym, by być częścią społeczności, która rozwija swoje umiejętności. Partnerstwo z takim wydarzeniem, to okazja, by współtworzyć wartościową przestrzeń dla każdego, kto chce się rozwijać i wymieniać doświadczeniami. Jako firma stawiamy na długofalowe relacje, dlatego też nasze zaangażowanie w wydarzenia tego typu nie kończy się na jednej edycji. Chcemy być częścią rozwoju lokalnej społeczności marketingowej.

DrTusz na Sljedzim Internety
Oprócz wspierania wydarzenia, miałam również okazję podzielić się swoją wiedzą ze sceny, co było dla mnie cennym doświadczeniem. Od ponad 5 lat zajmuję się mediami społecznościowymi w DrTuszu. W 2023 roku byłam prelegentką na Sljedzim Internety. Dało mi to szansę na zaprezentowanie swojego podejścia do kluczowych kwestii w marketingu i mediach społecznościowych. Początek roku 2023 był idealnym momentem, aby podzielić się wiedzą na temat trendów, które miały wpływ na branżę w kolejnych miesiącach. W trakcie mojej prezentacji skupiłam się na kluczowych zmianach w algorytmach mediów społecznościowych, rosnącej roli video contentu( rok 2023 był rokiem, kiedy rolki dopiero stawały się popularne.). Wykorzystałam także konkretne przykłady, które ilustrowały, jak te zmiany mogą wpłynąć na strategie marketingowe firm. Dzięki temu mogłam nie tylko przekazać cenną wiedz, a nie będę ukrywać- lubię wystąpienia publiczne.
Bycie partnerem tego typu wydarzeń to szansa na dzielenie się wiedzą, budowanie relacji i bycie na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu. W przyszłości planujemy wspierać więcej tego typu wydarzeń. Takie inicjatywy są fundamentem budowania silnych, lokalnych społeczności, które mogą wpływać na rozwój całej branży. Zobacz też <tutaj> jak wspieramy inne lokalne inicjatywy.