To był dobry czas – DrTusz podsumował 2017 rok
Styczeń rozpoczął się dość spokojnie. Po okresie świąteczno-sylwestrowym #Rudy wraz z zespołem wrócił do swoich zajęć. Doktorek nigdy się nam nie przyznał, jakie było jego postanowienie na 2017 rok. Pewnie nawet go nie pamięta. Ma prawo. W końcu przez ostatnie 365 dni w życiu naszej drużyny wydarzyło się całkiem sporo. Oto zestawienie najważniejszych wydarzeń, które będziemy jeszcze długo wspominać.
Dodajemy rabat ilościowy na tusze i tonery
Z każdą dodaną sztuką towaru na stronie pojawi się również informacja, ile możesz zaoszczędzić kupując więcej. Oczywiście w kwestii darmowej dostawy nic się nie zmienia – obowiązuje zawsze i na wszystko. 🙂
DrTusz YouTuberem
Poza filmami z życia Rudego, zaczęły się na nim pojawiać drukarkowe tutoriale oraz materiały instruktażowe odnośnie obsługi czy konserwacji drukarek
Za realizację naszych produkcji odpowiada Ewelina i Wojtek.
Nieustannie rozszerzamy kolekcję o kolejne filmy. Wszystkie dotychczasowe wideo od DrTusza możesz obejrzeć tutaj: >KLIKNIJ<.
Wprowadzamy cement do drukarek 3D
Dzieło inżynierów z firmy Apis Cor wzbudziło spore zainteresowanie mediów, dlatego postanowiliśmy wykorzystać rynkową niszę. Niestety, ten produkt poza Prima Aprilis nie spotkał się z zainteresowaniem klientów.
Przygotowany przez DrTusza cement finalnie wykorzystaliśmy podczas małego remontu na dziale produkcji. 😉
Dzień Dobrych Uczynków aktywnie
Przygotowaliśmy zapas karmy i wybraliśmy się do białostockiego Schroniska dla Zwierząt.
Podczas naszej wizyty mieliśmy okazję zabrać na spacer kilku podopiecznych placówki.
Majken, Śmieszka, Kabat, Straszek, Wasia i Psikus to bardzo grzeczne czworonogi, z którymi mieliśmy przyjemność spędzić trochę czasu. Jesteśmy też pod ogromnym wrażeniem pracy wolontariuszy ze Stowarzyszenia HAPPY DOG. Staramy się w miarę naszych możliwości wspierać ich wysiłki.
Znaleźliśmy się nawet w gronie partnerów, którzy pomogli w wydaniu kalendarza na 2018 rok. Cały dochód ze sprzedaży nakładu zostanie przekazany na rzecz pomocy psiakom.
DrTusz biega, i to całkiem nieźle
W czerwcu mieliśmy okazję połączyć przyjemne z pożytecznym.
Nasza reprezentacja wzięła udział w sztafecie Electrum Ekiden 2017.
Łącznie pokonaliśmy dystans 42, 195 km w czasie 03:46:19.
W tym roku nasz skład biegaczy na poszczególne dystanse prezentował się następująco:
- Piotr „Pieta” Broniewicz – 7,195 km;
- Krzysztof Dzieduszow – 10 km;
- Mateusz Ścieszko – 10 km;
- Anna Czyżewska – 5 km;
- Karol Rutkowski – 5 km;
- Marlena Waśko – 5 km.
Część dochodu z sztafety została przekazana na rzecz Fundacji „Pomóż Im” Hospicjum dla Dzieci.
FreshMail wyróżniony za kampanię dla DrTusz.pl
W tym przypadku radość potęgował fakt, iż wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”, w kategorii „Digital marketing – e-mail marketing” FreshMail otrzymał za kampanię zrealizowaną właśnie dla DrTusza.
Z ciekawostek dodamy tylko, że tytuł nagrodzonej kampanii brzmiał: “Jak wydrukować pieniądze”. Jej case study znajdziecie na blogu FreshMaila.
Seria pourlopowych żartów
Nie samą pracą żyję człowiek. Od czasu do czasu wypada złapać trochę promieni słońca podczas urlopu.
Nasz zespół słynie ze
W końcu kto powiedział, że powrót z wypoczynku musi wiązać się z chandrą i rozdrażnieniem.
W tym roku Kamili biurko zostało zapakowane, Ani przeniesione do kuchni, Ewelinie zamurowaliśmy stanowisko pracy, a gabinet Marcina zabezpieczył koroner. 😀
Kolorowa jesień z EastBiz
Przekroczyliśmy 100 000 zamówień
W niedzielę, 21 listopada o godzinie 23:25 czasu środkowoeuropejskiego na DrTusz.pl wpadło zamówienie nr 100 000!
Złożył je
Dobrze się do niego przygotowaliśmy. Na klienta, który zrobił jubileuszowe zakupy czekała nagroda – voucher o wartości 500 zł na zakupy w naszym sklepie.
Do kolejnych 300 zamówień dorzuciliśmy małą niespodziankę – otwieracz do butelek z podobizną Rudego.
Gramy z Playareną
Ekomers i e-Gazela Biznesu
Przedostatni miesiąc roku, chociaż z reguły chłodny, to w DrTuszu był bardzo gorący.
29 listopada możemy ustanowić naszym małym
Druga e-Gazela w kolekcji to dla nas ważne wyróżnienie, gdyż nagroda jest przyznawana dynamicznie rozwijającym się firmom e-commerce.
Na tym nie koniec. Kilka godzin później odebraliśmy Ekomersa w kategorii „Strategia budowania lojalności klientów”.
Nie minęło kilka chwil, kiedy znowu nas wywołano, gdyż jury przyznało nam również trzecie miejsce w kategorii „Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku – duży sklep”. Teraz szukamy stolarza, który powiększy nam półkę na trofea. 😉
Rok z #BCSM
#BCSM, który był dla DrTusza małym jubileuszem – już blisko rok towarzyszymy „Czwartkom”.
W marcu minionego roku pośród prelegentów znalazł się również Marcin.
Nasz CEO wyjaśni dlaczego działając w mediach społecznościowych należy korzystać z Google Analytics i Audience Insights.
Ostatnie 12 miesięcy zdecydowanie zaliczamy do udanych! Nie spoczywamy jednak na laurach. Tusz za rogiem czeka już 2018 rok. Mamy dużo pomysłów i planów, które chcemy niebawem zrealizować. Pamiętajcie o tym, że bez Was nie byłoby DrTusza, jakiego znamy. Liczymy zatem, że w kolejnym roku również będziecie z nami. 🙂