FreshMail z wyróżnieniem za kampanię dla DrTusza
Dbamy o detale wszystkich działań DrTusza. Tyczy się to zarówno produkcji zamienników tonerów i tuszów, jak też akcji marketingowych. Kampania zrealizowana dla nas przez firmę FreshMail została wyróżniona w konkursie Golden Arrow.
Spersonalizowane kampanie e-mail marketingowe są jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi DrTusza. Dokładamy wszelkich starań, aby subskrybenci naszych newsletterów nie żałowali, że powierzyli nam swój adres e-mail. 😉
Dążymy do perfekcji w każdym aspekcie działań DrTusza, dlatego współpracujemy tylko z solidnymi partnerami. FreshMail, z którym realizujemy kampanie e-mail bez wątpienia się do takich zalicza.
Wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”, które FreshMail otrzymał w kategorii „Digital marketing – e-mail marketing” za kampanię zrealizowaną dla DrTusza, jest dobitnym dowodem profesjonalizmu naszych Przyjaciół.
Uznanie jury w tak prestiżowym konkursie to powód do dumy również dla nas, gdyż nasza współpraca z FreshMailem jest bardzo ścisła i oparta na wspólnych doświadczeniach.
Chociaż w prowadzonych działaniach e-mail marketingowych lubimy eksperymentować, od zawsze trzymamy się żelaznych zasad:
- nie atakujemy odbiorców agresywną reklamą;
- nie wysyłamy mailingów z ofertą tuszów i tonerów do osób, które ostatnio kupiły wkład do drukarki na DrTusz.pl (w przypadku klientów detalicznych przerwa to 4 tygodnie; w przypadku przedsiębiorców – 2 tygodnie);
- przygotowujemy treść w oparciu o analizę działań na stronie naszego sklepu;
- wykorzystujemy zaawansowaną personalizację i content dynamiczny.
Dokładne case study realizowanej dla nas kampanii znajdziecie na blogu FreshMaila. Z treścią wpisu możecie zapoznać się klikając TUTAJ.