Karta Stałego Klienta - warunki i rabaty - Blog firmowy DrTusz

Karta Stałego Klienta – warunki i rabaty

Karta Stałego Klienta DrTusza może być Twoja. Często odwiedzasz nasz sklep stacjonarny? Mamy doskonałe rozwiązanie dla osób takich jak Ty! Karta Stałego Klienta może być Twoją przepustką do rabatu przy każdych zakupach. Jak ją otrzymać i kiedy można jej użyć? Odpowiadam poniżej.

Karta Stałego Klienta

Karta Stałego Klienta – kiedy ją otrzymasz

Podstawowym kryterium przyznawania Karty Stałego Klienta w punkcie DrTusz przy ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75  jest kupowany produkt.

Jeśli wybierasz zakup drukarki w naszym sklepie, zawsze dostaniesz od nas kartę rabatową, która przy każdych następnych zakupach zagwarantuje Ci rabat na zamienniki w wysokości 10%. 

Tak samo ma się sprawa w przypadku wyrobienia pieczątki. Zakup nawet jednej pieczątki sprawi, że nasze koleżanki wręczą Ci kartę rabatową na przyszłe zakupy. 

Regulamin niniejszy określa zasady przyznawania i korzystania z KARTY STAŁEGO KLIENTA wystawianej przez DrTusz Sp. z o.o.

1. Wystawcą i właścicielem Karty jest firma DrTusz Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku.

2. Karta Stałego Klienta uprawnia do 10% rabatu na towary i usługi marki DrTusz®.

3. Karta jest ważna bezterminowo.

4. Karta akceptowana jest tylko w siedzibie firmy DrTusz Sp. z o.o.

5. Warunkiem uzyskania rabatu jest okazanie Karty.

5. Zniżki wynikające z posiadania Karty nie mogą być łączone z promocjami okazjonalnymi, skierowanymi do ogółu Klientów. Posiadacz Karty Stałego Klienta ma prawo wyboru korzystniejszej dla niego formy zakupu.

6. Firma DrTusz zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny.

7. Do zmiany Regulaminu wystarczy jego ogłoszenie w siedzibie DrTusz Sp z o. o. lub na stronie internetowej DoktorTusz.pl.

Kiedy można użyć Karty Stałego Klienta w naszym punkcie stacjonarnym?

Karta zapewnia rabat w wysokości 10% na pozycje takie jak pieczątki, zamienniki tuszów, zamienniki tonerów lub regenerację tuszów i tonerów

Dodatkowo możesz liczyć na rabat za usługę serwisową w przypadku, gdy naprawa nie wymagała zainstalowania nowych fabrycznie części. 

Pamiętaj o tym, aby przedstawić Kartę Stałego Klienta przed otwarciem rachunku, po sfinalizowanej płatności nie będzie już możliwości zmiany.

Przypomnij się!

Jeśli nie kupiłeś drukarki i nie robisz pieczątek, ale wciąż często robisz u nas zakupy – nic straconego. Przypomnij się naszym koleżankom na sklepie, z pewnością wręczą Ci należną kartę. 

Nie zapomnij wziąć ze sobą uśmiechu!

Sprawdź też, jak uzyskać inne rabaty >CZYTAJ<.

0 0 Głosy
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w linii
Zobacz wszystkie komentarze